Zdjęcia Mario Sorrentiego to powiew koncertowej energii, której mocno nam brakuje.
Future Nostalgia jest w naszych słuchawkach i głośników od roku. I mimo, że czekamy na nową porcję muzyki od brytyjskiej wokalistki, to każda okazja do kontaktu z Dua Lipą jest warta uwagi. I taka właśnie nadarza się teraz, autorka „Break my Heart” jest bowiem ambasadorką modelu Puma Mayze i reklamuje jego najnowszą odsłonę w kampanii marki, którą przygotował Mario Sorrenti.


Na zdjęciach piosenkarka pojawia się w odważnych stylizacjach oraz koncertowej scenerii. Swoją współpracę z marką komentuje z kolei następująco: – Mayze jest idealnie dopasowany, dzięki czemu sprawdza się zarówno na scenie, jak i poza nią. Jego stonowana kolorystyka i design sprawiają, że mogę połączyć go z dowolną stylizacją – mówi Dua.
Model Mayze został wyróżniony na platformie Puma She Moves Us, która promuje swoje kobiece ambasadorki z dziedziny kultury, rozrywki i sportu.
Nowe Puma Mayze są już dostępna na puma.com, w sklepach Puma oraz salonach partnerskich.
